söndag 21 juli 2013

New summer, new story.

Kalaset var helt super! :D vi tittade på film, hoppade på trampolinen och pratade.. jag fick jätte gulliga örhängen och halsband av Ilja :3 sen kom flickorna, och de gav också fina presenter! Wilma gav ett självgjort armband, en ljusblå söt tröja, ett mycket omtänksamt och fint kort och ett iPhone skal som var menat till iPhone 5.. :D och Frida gav ett lego skal c: Mindi gav presentkort till H&M för 30€. Tack allaaa!♥

Och halv 11 tiden hade alla förutom Wilma gått hem, så jag cyklade med henne en liten bit och så gick vi till holmen med Jonna. :)

Detta är mammas sista lediga dag.. Men 3 tiden så ska jag och ridaa--> :33 Jenny kommer säkert också att rida. Sen ska vi också och köra med vattenskotern till strömmen c:

Ni får nu se på lite bilder som jag redigerade:








'Carving our names in a tree
just you and me
The rain can't wash that away
I dream a little dream of ya'
to be with ya
Stone by stone
I'm workin on a dream for ya
The best for ya ♥


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Detta är mitt 300:de inlägg! :o men jag har ingen aning vad jag ska göraa xD

Här är iallafall några saker ni kanske inte visste om mig:
♥ Min egentliga hårfärg är brunett, men jag har ju färgat håret och så har jag naturliga ljusa slingor i håret så det syns inte..
♥ Jag är rädd för spöktåg...
♥ Jag hatar att spela spel på internet typ
♥ Jag tycker bara om en sorts chips
♥ Jag älskar miljö&natur! :D
♥ Jag har nalle tapeter i mitt rum :3
♥ Jag älskar att vara ute i naturen och lyssna på fåglar
♥ Jag är expert på att ro.. kröhöm...
♥ Jag kan vara mycket längre i vattnet än Wilma, för hon får fortare kallt


Timeline Photos | via Facebook

Untitled

omg his eyes

Hejdåå allihopa hade så gött!:)

1 kommentar:

  1. Utmaning! :D http://itsloading-error.blogspot.fi/2013/07/utmaning.html

    SvaraRadera